V tednu pisanja z roko so se učenci POŠ Šentvid še posebej potrudili pri ročnem pisanju.
Prvošolci so se spomnili prijetnih trenutkov in lepih spominov ter jih narisali v “snežne kepe”. Nekateri učenci so jih celo zapisali, tako da so učiteljici povedali svoj najljubši dogodek, ta ga je napisala, učenci pa so ga prepisali na “snežno kepo”.
Izdelali, napisali in poslali so tudi razglednico prijatelju.
Drugošolci so pisali učencem iz 2. a na OŠ Bovec, s katerimi si bodo tudi izmenjali knjižnega junaka iz knjige Ujel sem škrata.
Iz črk svojega imena bodo ustvarili skulpture.
Pri pravljičnem krožku so drugo-in tretješolci nadaljevali zgodbo Balon je poletel visoko.
Četrtošolci so opisovali živali. Najprej so zapisali bistvene podatke v miselnem vzorcu, nato so s pomočjo miselnega vzorca zapisali opis živali. Miselne vzorce so zapisali v zvezek ali na plakat. Pripravljajo tudi plakate o časovnem traku našega desetletja.
Petošolci so slikali inicialke, pisali strnjene in podrobne obnove in predzgodbo Coprnice Zofke.
Učiteljice upamo, da bodo učenci še dolga leta (šolanja) zapisovali z roko, saj ima ročno pisanje veliko pozitivnih učinkov. Omogoča boljše pomnjenje in branje, z njim izražamo večje spoštovanje, saj namenimo prejemniku sporočila več časa in pozornosti, izboljšujemo fine motorične spretnosti, lažje generiramo ideje, angažirana so druga možganska področja kot pri tipkanju in omogoča dolgotrajnejšo pozornost.