Z učenci smo v mesecu aprilu sejali in sadili. Naredili smo tudi poizkus, da smo posejali vrtno krešo in lončke postavili na ustrezna mesta v učilnici: dva lončka na okensko polico, tretjega postavili v omaro. Na lončke smo z vodoodpornimi flomastri narisali znake, da jih med seboj nismo zamenjali. Učenci so napovedali, kaj se bo zgodilo z rastlinami, ki bodo na svetlobi in jih bomo redno zalivali; kaj z rastlinami, ki bodo na svetlobi in jih ne bomo zalivali ter s tistimi, ki ne bodo na svetlobi, pa jih bomo redno zalivali. Dogovorili smo se, da bomo spremljali rast kreše in reševali naloge. Po treh dneh smo narisali stanje v vseh treh lončkih in ga primerjali z našimi napovedmi. Po enem tednu smo ponovili opazovanje in spet narisali stanje. Učenci so ugotavljali, kaj potrebujejo rastline za rast.
Učence navajamo na pomen samooskrbe s hrano in semeni. V razredu in pred našo učilnico, smo si uredili naš mali vrtiček. V razredu smo si v lončke posadili in posejali različne rastline. Učenci so jih odnesli domov in si jih doma presadili. Pred našo učilnico pa smo na visoko gredo posadili in posejali veliko različne zelenjave: bučke, peteršilj, rukolo, redkvico, solato, krešo in še veliko zelišč.
Učiteljici: Brigita Krmpotič in Silvica Mesiček Schmid
no images were found