Otrok, nepopisan list
Ob letošnjem Tednu otroka, ki ga praznujemo že 70. leto zapored, in poteka od 7. do 13. oktobra, se osredotočamo na temo Otrok, nepopisan list. Ob tej priložnosti se sprašujemo: ali lahko najdemo kakšne vzporednice med otroštvom nekoč in danes? Na prvi pogled bi rekli, da težko; toliko se je spremenilo – tehnologija, način vzgoje, tempo življenja. Edino, kar ostaja enako, je samo bistvo “biti otrok”.
Vsak otrok se rodi kot nepopisan list, vendar je njegovo odraščanje neločljivo povezano s časom, v katerem živi, pa tudi z vzgojo, šolskim sistemom, družbo in okoljem, ki ga obkroža. Kljub temu pa osnovne potrebe otrok skozi desetletja ostajajo nespremenjene. Vsi otroci, ne glede na čas in prostor, potrebujejo ljubezen, občutek varnosti, topel in zdrav dom. Potrebujejo igro, znanje, druženje z vrstniki, spodbudo, oporo, pomoč ter priložnosti za razvoj svojih talentov in interesov.
Letošnja tema Tedna otroka nas tako opominja, kako pomembno je, da otrokom omogočimo pogoje za srečno in izpolnjujoče otroštvo.
Učenci so se v Tednu otroka udeleževali športnih aktivnosti (kros, športne igre, pohodi, kolesarjenje, rolanje, rolkanje, vožnja s skiroji, lokostrelstvo) in opravljali kolesarski izpit, se izobraževali o prometu, prisluhnili predstavitvi gasilcev in si ogledali njihova vozila, v šolo prinašali igrače in se igrali, brali pravljice, se udeležili delavnic za vzgojo proti odvisnostim, prisluhnili predavanju o skrbi za zdravje, se preizkusili v vlogi učitelja, izvajali poskuse, o tednu otroka spregovorili na šolskem radiu, pisali prispevke za literarni natečaj, se igrali elementarne igre, imeli delavnice na temo jeseni, si ogledali film oz. risanko, se podali na ekskurzijo v Olimje, imeli dan brez mizic in stolov, plesali, … V tednu otroka je na šoli potekalo tudi prvo srečanje otroškega parlamenta na temo Šolski sistem.